wtorek, 10 stycznia 2012

Oświetlenie

  Oświetlenie w mieszkaniu to dla mnie bardzo trudny temat. Wiem , na jaki kolor chcę pomalować ściany, jakie chcę meble, zasłonki i dodatki ale z lampami , plafonami mam ogromny problem gdyż nic mnie w 100% nie zadowala a gdy już mi się podoba to jest daleko od naszych możliwości finansowych. W związku z tym w mieszkaniu  póki co wiszą głównie gołe żarówki. Plafon na zdjęciu powyżej , to model który kupiliśmy do sypialni aczkolwiek nie jestem z niego zbyt zadowolona. Kupiony został pod wpływem impulsu - niska cena oraz chęć zawieszenia czegoś w świeżo wymalowanym pokoju.
Osobiście jestem zwolenniczką oświetlenia ledowego, gdyż światło to jest dużo przyjemniejsze ,pobiera dużo mniej energii a także daje wiele więcej mozliwości. A wy co wolicie? Ciepłe czy zimne światło? Poniżej kilka zaczerpniętych z internetu zdjęć.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz