piątek, 6 stycznia 2012

Śniadanie u DomoDecor

Po długiej nieobecności powróciłam :) Niestety natłok zdarzeń i święta nie pozwoliły mi pisać tak, jak bym chciała. Jednym z powodów mojej nieobecności była moja walka z deweloperem o naprawę wad mieszkania powstałych z ich winy.Postaram się napisać wam szczegółowo jak to wszystko wyglądało i jak się zakończyło.
Śniadanko u mnie. W związku z tym że (jak co roku) moim postanowieniem noworocznym jest dieta, dlatego też na moje śniadanie składa się "owsianka" z otrębów z odtłuszczonym mlekiem i słodzikiem - wbrew pozorom bardzo dobra i kawa :)  Ekspres Nescafe Dolce Gusto który widzicie na zdjęciu został przeze mnie wylicytowany na allegro. Cena rynkowa to ok.400 zł a ja wylicytowałam go za 100 zł. Pochodzi z tzw. nadwyżek magazynowych i różni się tylko tym że ma angielską wtyczkę z przejściówką na Polską. Podobnie wygląda sytuacja z tosterem DeLonghi który kosztował mnie 80 zł. Czasem warto nie kupować pod wpływem impulsu i troszkę pośledzić allegro bo można dużo zaoszczędzić.
A czy wy macie na swoim kocie jakieś okazyjne zakupy internetowe ?
Miłego długiego weekendu :*









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz